Unul dintre motivele pentru care prefer Zoom este opțiunea de Breakout Rooms. Aceasta îmi permite să lucrez pe echipe cu elevii mei. După ce mă decid asupra numărului de echipe, pot să aleg eu elevii care fac parte din anumite grupe (fie după aptitudini, fie după felul în care știu că se înțeleg între ei) sau pot lăsa Zoom-ul să îi împartă aleatoriu. Copiii primesc un mesaj care îi anunță să intre în camera virtuală în care au fost repartizați și vor mai primi o notificare în momentul în care eu decid să închid Breakout Rooms-urile, pentru a se întoarce în camera principală. Și - cea mai bună parte- este că eu pot intra în orice cameră doresc, oricând, pentru a ajuta copiii care au nelămuriri sau pentru a verifica în ce măsură progresează.
Cum au lucrat interactiv copiii de la clasa mea, chiar și în online? Iată un exemplu de la o oră de Limba și literatura română:
au lucrat în echipe pe Zoom, în camere separate (colaborează și contribuie cu toții, pe rând - abilitate cultivată de-a lungul celor 4 ani de școală de până acum);
au folosit chat-ul de pe Zoom pe post de tablă;
au utilizat MindMup pentru a redacta, în echipe și sincron, o compunere pe baza unui plan de idei dat;
au știut să dea screenshare astfel încât să le arate și celorlalți, în timp real, ce și cum au lucrat ei.
Sunt foarte mândră de ei!
Teamwork. The Online Version
One of the reasons I prefer Zoom over Google Meet is the Breakout Rooms option. This allows me to work in teams with my students. After I decide on the number of teams, I can select the students to be in certain groups (either by skills or by how I know they get along) or I can let Zoom randomly assign them. The kids get a message telling them to enter the virtual room they've been assigned to, and they'll get another notification when I decide to close the Breakout Rooms to go back to the main room. And - the best part - is that I can go into any room I want, at any time, to help children who have difficulties or to check on their progress.
How did the children in my class work interactively, even online? Here is an example from a Romanian Language and Literature class:
they worked in teams on Zoom, in separate rooms (they all collaborate and contribute, one at a time - a skill cultivated throughout the 4 years of school so far);
they used Zoom chat as a whiteboard;
they used MindMup to write, in teams and synchronously, a composition based on a given plan of ideas;
they knew how to screenshare so that they could show others, in real time, what and how they worked.
I am very proud of them!
Comments